آرسنال در هفته سوم لیگ برتر موفق شد بورنموث را 3-0 شکست داده و با 9 امتیاز و تفاضل گل 7 در صدر جدول لیگ برتر بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که فصل خوبی را سپری نکرده، اما از شرایط خود در ماه‌های پایانی این فصل راضی است.
اورتون با پیروزی 1-0 مقابل بورنموث توانست در لیگ برتر بماند و تیم‌های لسترسیتی و لیدز به دسته پایین‌تر سقوط کردند.
منچستریونایتد در بازی خارج از خانه امشب بورنموث را 1-0 شکست داد و به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یک قدم دیگر نزدیک‌تر شد.
گل اول منچستریونایتد به بورنموث توسط کاسمیرو در دقیقه 9 بورنموث 0 - منچستریونایتد 1
فرانک لمپارد بعد از برد 3 بر یک چلسی مقابل بورنموث سعی کرد کلیشه‌ای و در چارچوب حرف بزند، مبادا تیمش را که تازه دارد بحران را پشت سر‌می‌گذارد، وارد جنجال جدیدی کند.
چلسی امشب در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف بورنموث رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
تاتنهام در دیداری خانگی مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 شکست خورد.
یورگن کلوپ بعد از شکست 1-0 مقابل بورنموث از محمد صلاح که در این بازی یک پنالتی را از دست داد دفاع کرد و گفت توپها گاهی گل نمی‌شود و زندگی چیزی جز این نیست.
لیورپول که هفته قبل توانسته بود 7-0 یونایتد را شکست دهد، در زمین تیم قعرنشین بورنموث با یک گل باخت تا بار دیگر همه را شگفت زده کند.
توماس پارتی، ستاره غنایی آرسنال، در جریان پیروزی 3-2 این تیم مقابل بورنموث به فوتبالیست هموطنش کریستین آتسو که در زلزله ترکیه جانش را از دست داد ادای احترام کرد.
دیدار آرسنال و بورنموث در هفته 26 لیگ برتر انگلیس 2022/23 با پیروزی 3-2 توپچی ها به پایان رسید. آرسنال در این بازی، باخت 2-0 را با برد 3-2 عوض کرد.
میکل آرتتا بعد از پیروزی دراماتیک تیمش مقابل بورنموث با نتیجه 3-2 به ستایش بازیکنانش پرداخت و از این مسابقه به عنوان دیداری جنون‌آمیز یاد کرد.
یونایتد امشب 3-0 از سد بورنموث گذشت تا در شب تساوی نیوکاسل، با این تیم هم امتیاز شود.
چلسی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 بورنموث را شکست بدهد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از باشگاه بورنموث که بعد از شکست 9-0 مقابل شاگردان کلوپ سرمربی‌اش اسکات پارکر را اخراج کرده بود انتقاد کرد.
اسکات پارکر، سرمربی بورنموث، پس از شکست سنگین برابر لیورپول از هدایت این تیم برکنار شد.
ساوتهمپتون بعد از شکست 9-0 بورنموث مقابل لیورپول از این فرصت برای شوخی با این تیم استفاده کرد.
لیورپول با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه درخشان 0-9 از سد بورنموث عبور کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-0 مقابل بورنموث و کسب 9 امتیاز از سه هفته اول لیگ برتر گفت تیمش نباید بیش از حد هیجان زده شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل بورنموث گفت پیروزی پرگل مقابل تیمی که فقط دفاع می‌کند کار ساده‌ای نیست.
منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر در نیمه اول، با نتیجه 0-4 بورنموث را شکست داد.
نیمه اول دیدار منچسترسیتی و بورنموث درحالی با برتری 3-0 سیتی به پایان رسید که کوین دی‌بروین برای شاگردان گواردیولا عملکردی فوق‌العاده داشت.
پایان نزاع طایفه ای با تیراندازی هوایی پلیس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ